Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


© 2009
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn
Logg Inn
Brukernavn:
Passord:
Logg meg på automatisk hver gang: 
:: Jeg har glemt passordet
Latest topics
» Drugs Affect The Coomunity
NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Icon_minitimeTor Aug 04, 2011 8:26 am by Gjest

» Information About The Medicine Man
NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 4:15 am by Gjest

» Internal Medication Pump
NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Icon_minitimeTor Jul 28, 2011 11:53 pm by Gjest

» Valpeshow i Trondheim 11. april 2010
NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Icon_minitimeTir Feb 23, 2010 12:53 pm by Janne

» Registert eller uregistrert jrt?
NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Icon_minitimeTir Feb 09, 2010 10:43 pm by Janne

» NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes
NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 2:06 pm by Janne

www.HundeSnakk.com
Hundesnakk
Mars 2024
ManTirOnsTorFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

 

 NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes

Go down 
AvInnlegg
Janne

Janne


Female Antall Innlegg : 3
Age : 48
Bosted : Trondheim
Navn på hund : Pia og Itzy
NKK, SKK eller Ureg? : Pia = Ureg. Itzy = NKK
Registration date : 07.02.2010

NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Empty
PosteTema: NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes   NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 2:06 pm

Vi venter Jack Russell Terrier valper i slutten av mars 2010.

Far: Saltisgårdens Under Capricorn "Cappo". Han er en herlig liten Jack Russell Terrier. Veldig trivelig og går godt sammen med tisper, hannhunder og mennesker. Meget stabilt og godt gemytt. Han er utstilt med to CERT og BIR.

Mor: Bushwack´s Jack Itzy "Itzy" er en trivelig tispe, meget avbalansert og glad. Hun er utstilt med CK og HP og flere førstepremier.

Jack Russell Terrier er ingen utpreget sofahund, fordi om de ikke takker nei til sofaen etter at de har fått brukt av sin energi. Uten av de får bruk sin energi vil Jack Russell terrier kunne bli destruktiv inne.

Jeg forventer at valper etter denne kombinasjonen vil bli avbalanserte og trivelige hunder. De vil være utmerket til hundesport som Agility, Spor, Lydighet el. andre hundeaktiviteter. Ellers vil de bli fine turkamerater som fint kan være med på lange fjellturer. Jeg forventer også at de vil kunne gjøre det godt i utstillingsringen.

Valpene vil vokse opp i stua/kjøkkenet slik at de vil være vant til lyder som er vanlige i en bolig, ellers vil de bli sosialiserte med andre hunder, barn, voksne, bli med på bilturer og ellers forskjellige miljøer.

Jeg kommer til å ha god oppfølging av valpene gjennom hele deres liv. Videre så er det ønskelig med jevnlig oppdatering på hvordan valpene utvikler seg, fra valpekjøperen.

En valp koster 12 000,-

Ved levering er den forsikret i Agria og det anbefales at valpekjøper viderefører forsikringen etter overtakelse.

For mer informasjon om kullet, og oss kan du gå inn på vår hjemmeside www.freewebs.com/jannelonum

Spread the word

[url][/url][img]NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Cappobesok-1[/img][img]NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes Cappobesok5-1[/img][img]NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes 076-1[/img][img]NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes 878-1[/img]
Til Toppen Go down
http://freewebs.com/jannelonum/
 
NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» JACK RUSSELL TERRIER OPEN SHOW 2009
» Jack russell treff i Bergen?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Jack/parson Russell :: Hunder til avl og salgs-
Gå Til: