| Hallo? Er det noen her? | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
McMurron
Antall Innlegg : 195 Age : 51 Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales NKK, SKK eller Ureg? : Skk Registration date : 22.08.2008
| Tema: Hallo? Er det noen her? Ons Sep 17, 2008 11:32 pm | |
| Denne teksten sier vel sitt: Søket gav ikke treff. Syns det er for dårlig at dere ikke stiller opp med litt forskjellige spørsmål eller temaer vi kan ta opp. Det må bli liv her inne på forumet, jeg logger meg iallefall inn 3 ganger om dagen Er alt blitt luftet allerede? Jeg vet dere har noe på hjertet ang. hund og ting rundt dette temaet | |
|
| |
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Re: Hallo? Er det noen her? Ons Sep 17, 2008 11:34 pm | |
| hehe, jeg hadde tenkt å poste noe alla den samme snart dette forumet kan da ikke ende slik snakk om hund, eller hva som helst annet | |
|
| |
McMurron
Antall Innlegg : 195 Age : 51 Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales NKK, SKK eller Ureg? : Skk Registration date : 22.08.2008
| Tema: Re: Hallo? Er det noen her? Ons Sep 17, 2008 11:36 pm | |
| det er jaggu på tide med litt mere AKTIV annonsering på diverse sider...Tar du deg av det, eller føler du deg slitt mellom: skole, hjem og lekser? | |
|
| |
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Re: Hallo? Er det noen her? Ons Sep 17, 2008 11:40 pm | |
| jeg anonserer ganske mye egentlig. Men så lenge jeg ikke kan betale for noe reklame, så kommer man egentlig ikke så langt. me njeg prøver så godt jeg kan men je gjobber jo til kl 4 hver dag. Også er det jo hunden og endel andre ting som skal fikses, så det blir ikke så mye tid til PCn, men jeg prøver virkelig altså det MÅ gå | |
|
| |
Cecilie
Antall Innlegg : 43 Bosted : Vestfold Navn på hund : Lillie Registration date : 09.08.2008
| ja, jeg har ett spørsmål. skal lage meg en tråd | |
|
| |
Malin Admin
| wohoo hehe | |
|
| |
McMurron
| Tema: Re: Hallo? Er det noen her? Ons Sep 17, 2008 11:41 pm | |
| Det er godt vi må SPARKE deg igang | |
|
| |
JAck
Antall Innlegg : 23 Bosted : trondheim Navn på hund : Jack Registration date : 11.08.2008
| Tema: Re: Hallo? Er det noen her? Ons Sep 17, 2008 11:51 pm | |
| jeg er ofte innom, jeg bare glemmer å kommentere, men jeg leser ofte hva dere skriver | |
|
| |
Luce de Luna
Antall Innlegg : 120 Age : 50 Bosted : Nittedal Navn på hund : I hundres Titti/Bini og Lille Lotta/Roxy NKK, SKK eller Ureg? : Nkk Registration date : 30.08.2008
| Tema: Re: Hallo? Er det noen her? Ons Sep 17, 2008 11:58 pm | |
| Jeg er ofte innom, å svarer ofte når andre har lagt ut noe ... Jeg er derimot veldig dårlig på spørsmål , hadde et her da, men.... Det er det ingen som har svart på.... Kremt | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hallo? Er det noen her? | |
| |
|
| |
| Hallo? Er det noen her? | |
|