Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


© 2009
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn
Logg Inn
Brukernavn:
Passord:
Logg meg på automatisk hver gang: 
:: Jeg har glemt passordet
Latest topics
» Drugs Affect The Coomunity
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Aug 04, 2011 8:26 am by Gjest

» Information About The Medicine Man
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 4:15 am by Gjest

» Internal Medication Pump
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Jul 28, 2011 11:53 pm by Gjest

» Valpeshow i Trondheim 11. april 2010
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTir Feb 23, 2010 12:53 pm by Janne

» Registert eller uregistrert jrt?
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTir Feb 09, 2010 10:43 pm by Janne

» NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 2:06 pm by Janne

www.HundeSnakk.com
Hundesnakk
Mai 2024
ManTirOnsTorFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar

 

 JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR

Go down 
+7
Luce de Luna
McMurron
tinybirna
Fanny
aina
Veronika
tiger
11 posters
AvInnlegg
tiger




Antall Innlegg : 1
Registration date : 21.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTir Sep 23, 2008 7:30 pm

HEI JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 718453

JEG ER EN UREG GUTT,SOM ØNSKER Å BLI FAR.

JEG ER LANGBEINT OG KORT HÅRET.

VELDIG BRA GEMYTT...
Til Toppen Go down
Veronika

Veronika


Female Antall Innlegg : 27
Age : 41
Bosted : Rudshøgda
Navn på hund : Kiara, Maud og en halv Ella :D
Registration date : 09.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 11:53 pm

Kanskje litt mer info. Foreldre? ureg eller reg? Sykdommer? Navn feks....
Til Toppen Go down
http://www.kiaraalmighty.com
aina

aina


Female Antall Innlegg : 17
Bosted : arendal
Navn på hund : kira
NKK, SKK eller Ureg? : ureg
Registration date : 19.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: jack russell terrier tispe som ønskes å sette valper på.   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 1:57 am

smil min hund kira venter løpetid, og vi ønsker å sette valper på henne.
kira er:
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 528433 en jack russell terrier
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 528433 tricolor
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 528433 lavbent
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 528433 kort-glatt håret
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 528433 veldig bra gemytt
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 528433 hun er uregistrert
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 528433 hennes far heter chico, han er lavbent og med veldig bra gemytt.
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 528433 moren hennes heter tessie, lavbent også med veldig bra gemytt. noe mer vet jeg ikke om kiras foreldre.
vi bor i arendal, så hvis det er noen som bor i nærheten som er inntresert, så hadde det vært kjempe flott.
mvh aina blunk
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 10
Registration date : 10.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Hei   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 9:51 am

Hvorfor ønsker dere et kull på tispa deres, har hun noen ting som kan komme godt med i avl- annet en at hun kan kalles en jrt?

Har dere skjekket henne for arvelige sykdommen rasen kan få, eller MH-Testet henne??? JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 431705
Til Toppen Go down
tinybirna

tinybirna


Female Antall Innlegg : 27
Age : 54
Bosted : Fåglefors/Sverige
Navn på hund : Sirocco
Registration date : 26.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 2:15 pm

oj oj oj det här låter väldigt oseriöst. Inte ska vi väl börja avla hej vilt hur som helst. Jag skulle självklart vilja se min Siroccos avkomma och även kunna tänka mig en av hans valpar. MEN han har inga kvalifikationer än, han är inte utställd och har inga meriter förutom att vara just en gullig och fin JRT

NEJ!! Avelsarbete låter jag åt dem som kan istället. Det finns dessutom väldigt många både blandraser som renrasiga hundar som ingen tycks vilja ta hand om. Oseriöst framavlade valpar behöver vi inte fler!!!

Förlåt men så tycker jag
Til Toppen Go down
http://birnasdjur.blogspot.com/
McMurron

McMurron


Female Antall Innlegg : 195
Age : 50
Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus
Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales
NKK, SKK eller Ureg? : Skk
Registration date : 22.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 3:28 pm

tinybirna skrev:
oj oj oj det här låter väldigt oseriöst. Inte ska vi väl börja avla hej vilt hur som helst. Jag skulle självklart vilja se min Siroccos avkomma och även kunna tänka mig en av hans valpar. MEN han har inga kvalifikationer än, han är inte utställd och har inga meriter förutom att vara just en gullig och fin JRT

NEJ!! Avelsarbete låter jag åt dem som kan istället. Det finns dessutom väldigt många både blandraser som renrasiga hundar som ingen tycks vilja ta hand om. Oseriöst framavlade valpar behöver vi inte fler!!!

Förlåt men så tycker jag

Signerer denne JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 32835
Til Toppen Go down
aina

aina


Female Antall Innlegg : 17
Bosted : arendal
Navn på hund : kira
NKK, SKK eller Ureg? : ureg
Registration date : 19.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 3:34 pm

Fanny skrev:
Hvorfor ønsker dere et kull på tispa deres, har hun noen ting som kan komme godt med i avl- annet en at hun kan kalles en jrt?

Har dere skjekket henne for arvelige sykdommen rasen kan få, eller MH-Testet henne??? JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 431705


Hunden min er veldig fin og har et meget godt lynne, hun har heller ingen arvlige sykdommer.
Håper dette er bra nok svar på dine spm.
Mvh.
Til Toppen Go down
aina

aina


Female Antall Innlegg : 17
Bosted : arendal
Navn på hund : kira
NKK, SKK eller Ureg? : ureg
Registration date : 19.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 3:24 pm

jeg kunne tenke meg det.
men min hund er ekte rase det er bare det at hun har ingen stammtavle.
er det det samme som å være ureg da? bare lurer, jeg er helt ny innenfor dette.
men alle må jo begynne en plass smil
Til Toppen Go down
Luce de Luna

Luce de Luna


Female Antall Innlegg : 120
Age : 49
Bosted : Nittedal
Navn på hund : I hundres Titti/Bini og Lille Lotta/Roxy
NKK, SKK eller Ureg? : Nkk
Registration date : 30.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 4:13 pm

aina skrev:
jeg kunne tenke meg det.
men min hund er ekte rase det er bare det at hun har ingen stammtavle.
er det det samme som å være ureg da? bare lurer, jeg er helt ny innenfor dette.
men alle må jo begynne en plass smil

Hei smil
Det at hun er uregistrer er det samme som at hun ikke har stamtavle, den blir da ansett som blanding i Nkk selvom den er renraset. Jeg skjønner godt at du vil avle videre på hunden din, men det som er litt dumt med de uregistrerte er at du vet så lite bakover. Vi kan lete bakover i stamtavlen for å avle frem det vi vil fremme hos rasen, som feks gemytt og helse. Dette blir vanskelig å gå god for med en uregistrert en JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 718698 ....
Til Toppen Go down
http://www.lucedeluna.com
Vanilla
Mod
Mod
Vanilla


Female Antall Innlegg : 56
Bosted : Østfold
Navn på hund : Vanilla
Registration date : 09.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 8:07 pm

hvis man ikke vet forskjell på reg og uregistrerte hunder, så burde man kanskje ikke starte å avle på hunden sin? Jeg skjønner at alle må begynne en plass, Men det å lære seg sånne basic ting som reg og ureg bør virkelig sitte inne før man så mye som tenker på å hive seg inn i ett så stort ansvar som det faktisk er å få valper.

Og! hvis hunden ikke er reigstrert? men du vet at den er EKTE rase, har den stamtavle da? men ikke registrert, jeg skjønner ikke helt hvordan det går opp.... Hvis en hund ikke er registrert og du ikke har en stamtavle på den, kan du umulig vite at den er 100%renrasig.
Til Toppen Go down
Cecilie

Cecilie


Female Antall Innlegg : 43
Bosted : Vestfold
Navn på hund : Lillie
Registration date : 09.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 10:57 pm

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 32835
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 10
Registration date : 10.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 12:43 am

Hei

Jeg blir helt matt av å lese at du skal avle, ikke fordi hunden din sikkert ikke er en utrolig hyggelig hund, men fordi du virker så ”grønn”. Jeg var heller ikke veldig kunnskapsrik når jeg avlet mitt første kull, men grunnleggende kunnskaper hadde jeg da.

Jeg syns det er synd at slike som deg skal representere avl på jrt, når du har så lite kunnskaper. Tenk deg at du har noen rimelig oppegående valpeinteresserte som ringer og begynner å spørre en masse spørsmål og du sitter det og ikke aner hva du skal svare. Så legger de på og sitter igjen med et dårlig inntrykk, ikke bare av deg men av jrt også!!! JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 118730

Man skal ikke avle for en vær pris…

Hvordan vet du at hun ikke har noen arvelige sykdommer, har du sjekket henne for de sykdommer som kan forekomme på rasen, reg som ureg??
hø?
Til Toppen Go down
McMurron

McMurron


Female Antall Innlegg : 195
Age : 50
Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus
Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales
NKK, SKK eller Ureg? : Skk
Registration date : 22.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 3:20 pm

Man skal IKKE avle på ureg. jrt's uansett om de er så pene og har godt gemytt...

Skjønner ikke at man absolutt skal avle på disse da det er blanding 100%....


Nei, finn deg heller en hund som er registrert og som du kan stille på utstilling og begynn derifra...
Jeg skal også begynne som oppdretter, men avler ikke i hytt å gevær for det...
Til Toppen Go down
aina

aina


Female Antall Innlegg : 17
Bosted : arendal
Navn på hund : kira
NKK, SKK eller Ureg? : ureg
Registration date : 19.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 4:02 pm

jeg trodde dette var en seriøs side, men der tok jeg feil. bare fordi jeg er helt ny så er ikke det en grunn til å rakke ned. jeg meldte meg inn her for å få råd og lære litt mer, ikke for å få en hau med kretikk.
Til Toppen Go down
Beate

Beate


Female Antall Innlegg : 15
Bosted : Oslo
Navn på hund : Nicko og Aro
NKK, SKK eller Ureg? : Ureg og NKK
Registration date : 09.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeFre Okt 10, 2008 8:36 pm

aina skrev:
jeg trodde dette var en seriøs side, men der tok jeg feil. bare fordi jeg er helt ny så er ikke det en grunn til å rakke ned. jeg meldte meg inn her for å få råd og lære litt mer, ikke for å få en hau med kretikk.

Det med ureg og reg. jack russell terriere er et laaangt kapittel og det er ikke de fleste som setter seg inn i det og historien bak rasen og hva som har skjedd de siste årene.

Veldig fint at du søker råd og lærer mer og det gjør man best ved å spørre.
Men, selvom du har kjøpt en ureg. jack nå så trenger man ikke avle på den uansett hvor fint gemytt den har, dette blir også som regel bare eierens ord, noe som også går igjen i mange uregistrerte jrt annonser.

Bruk heller tiden til å studere rasen, anatomi, genetikk og oppdrettet. Så kan man heller starte opp i det små hvis og når man evt. kjøper seg en egnet tispe av registrerte linjer. Men det er ikke alle registrerte som burde brukes i avl heller.

Det er ufattelig mye å tenke på når det gjelder oppdrett og mye jobb.
Jeg har vært på et kurs om anatomi, genetikk osv. og det er veldig mye man burde/må sette seg inn i som man kanskje ikke tenker på nå, men som kommer ved å gå slike kurs og igjen lære mer.
Man blir aldri utlært.

Jeg driver ikke oppdrett men er virkelig engasjert i rasen og blir oppgitt når folk fremdeles avler på ureg. jrt og tar samme pris som de som er reg. Uten at foreldredyr er sjekket fri for sykdommer.

Samtidig sier de at det er rasetypiske hunder de avler på, og det er det ikke mange av de som er. Alle tenker jo det beste om sine hunder.

Jeg er ærlig nok til å si at mine hunder ikke er 100% perfekte, men det er vel ikke så mange av de der ute heller.
Til Toppen Go down
http://www.nickoaro.com
aina

aina


Female Antall Innlegg : 17
Bosted : arendal
Navn på hund : kira
NKK, SKK eller Ureg? : ureg
Registration date : 19.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 4:39 pm

jeg undersøker, leser og har vert på kusr for å lære mest mulig om jrt. jeg er oppvokst med hunder og min mor drev seriøst med avling og utstilling. så jeg får god hjelp. hvorfor er det så galt å avle på ureg. jack, det er en like bra hund det. jeg kjøpte meg en ureg.jack, fordi jeg er ikke intresert i å drive med utstilling. det er nok mange andre mennesker som ønsker det samme. jeg er helt enig at det er ikke riktig å ta samme pris for en ureg. jack som en reg.jack. fordi om noen har ureg. jack, så vil ikke det si at alle driver useriøst.
MVH. smil JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 628430
Til Toppen Go down
Malin
Admin
Admin
Malin


Female Antall Innlegg : 263
Bosted : Moss
Navn på hund : Theo
NKK, SKK eller Ureg? : NKK
Registration date : 08.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 5:27 pm

det jeg fikk intrykk av var ut du bare skulle hive deg over første og beste hann liksom blunk men nå skjønner jeg jo at det ikke er sånn smiil
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/theogutten
Beate

Beate


Female Antall Innlegg : 15
Bosted : Oslo
Navn på hund : Nicko og Aro
NKK, SKK eller Ureg? : Ureg og NKK
Registration date : 09.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 6:35 pm

Jeg er ikke for å avle på ureg jack, når det er så mye bra i de som er reg...

Hvis alle skal avle på de ureg pga de ikke interesserer seg for utstilling, som er en pekepinn på hvordan hunden er......
Hvis man stiller endel, så ser man på kritikkene hva som går igjen av positive og negative ting på hunden. Er ikke alltid plasseringe som teller.

*mod - fjernet komentar, for mye personangrep, ikke sak*

Man har mye flere muligheter innenfor div. hundesporter hvis man velger en reg.
Det være seg å bli f.eks: viltspor champion, lydighetschampion, agility champion osv osv.
Ja det er bare titler, men det viser jo hva hunden er god for, og det viser også hvor mye tid man har lagt ned i treningen.
Til Toppen Go down
http://www.nickoaro.com
Malin
Admin
Admin
Malin


Female Antall Innlegg : 263
Bosted : Moss
Navn på hund : Theo
NKK, SKK eller Ureg? : NKK
Registration date : 08.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 8:52 pm

vil man ikke etterhvert få stamtavle på uregistrerte hunder om man avler generasjoner etter generasjoner bevvist? ikke en registrert stamtavel. men man må jo da kunne se forfedre?

hvis man skjekker hunden for eventuelle sykdommer rasen kan ha, så er det kanskje ikke så ille... Jeg vet ikke helt. men det er mange som ikke bryr seg om det er reg eller ikke. Og det er faktisk ikke alle som har råd til å betale 10-12000 som det koster for for jacken nå...

Dessuten finnes det mange opdrettere som avler på registrerte hunder, men som absolutt ikke avler frem hundene på noe som helst måte. Og de hundene kan være 100ganger så "fårlige" som hvilke som helst uregistrerte hunder.

vi har levd blandt hunder i tusenvis av år. Jeg kan aldri tenke meg at synet på "blandinghunder" har vært så ille før som det er nå....

Jeg skjønner at det er morsomt å ta vare på raser, så de ikke blir blandet ut. Men det vil alltids finnes folk som har ett ønske å avle på 100%ekte rase, og da vil ikke rasen dø.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/theogutten
Beate

Beate


Female Antall Innlegg : 15
Bosted : Oslo
Navn på hund : Nicko og Aro
NKK, SKK eller Ureg? : Ureg og NKK
Registration date : 09.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 9:08 pm

Stamboken for jack russell terrier ble stengt i 2005? (husker ikke helt årstall akkurat nå).
Før det kunne man ta med de uregistrerte på en mønstring, og når de tok slutt kunne man melde på en utstilling på et dep.nr, for å se om hunden evt. kunne bli godkjent som en jack. Fikk du en 1,2 eller en 3. premiering ble hunden din godkjent.

Så det er ikke mulig lenger. Noen sier det fremdeles går an i Danmark, men det er jeg usikker på.

Jeg har selv en som er ureg, og er selvfølgelig veldig glad i han, men syns ikke noe om å avle videre på de. blunk
(I stamtavlen hans vet jeg til oldeforeldre)
Til Toppen Go down
http://www.nickoaro.com
Malin
Admin
Admin
Malin


Female Antall Innlegg : 263
Bosted : Moss
Navn på hund : Theo
NKK, SKK eller Ureg? : NKK
Registration date : 08.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 9:42 pm

bra, det er det jeg vil frem til. At reg og ureg er like mye verdt. blunk

Diskusjoner og uenigheter ang avling på ureg kommer alltid til å fortsette, jeg tror ikke ett lite forum som dette vil endre noen sitt syn på saken uansett blunk men alle skal få si sine meninger smil
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/theogutten
Malin
Admin
Admin
Malin


Female Antall Innlegg : 263
Bosted : Moss
Navn på hund : Theo
NKK, SKK eller Ureg? : NKK
Registration date : 08.08.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeLør Okt 11, 2008 9:45 pm

Men Aina: det er bedre hvis du lager en ny tråd der du kan skrive litt om tispen din og hva du er ute etter og eventuellt når du ønsker å parre osv. Siden trådstartern her ikke har vært innom på en god stund ønsker jeg å slette hele denne tråden blunk

Og diskusjonen om avl på ureg, kan vi ta videre inn i "registrerte og uregistrerte jrt?" smiil
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/theogutten
aina

aina


Female Antall Innlegg : 17
Bosted : arendal
Navn på hund : kira
NKK, SKK eller Ureg? : ureg
Registration date : 19.09.2008

JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitimeTor Okt 16, 2008 3:39 pm

etter som alle fikk forklart seg litt bedre nå, så forstår jeg dere veldig godt. selvfølgelig er det best å avle på ekte varer smil men, det kan også være like bra å avle på en ureg. for dem som elsker rasen,men som ikke har så god råd også som bare ønsker seg en fam hund. jeg respekterer deres mening og er glad for at dere prøver å se det ifra min side JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR 659106
Til Toppen Go down
Sponsored content





JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Empty
PosteTema: Re: JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR   JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
JACK RUSSELL ØNSKER Å BLI FAR
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jack russell treff i Bergen?
» NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes
» JACK RUSSELL TERRIER OPEN SHOW 2009

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Jack/parson Russell :: Hunder til avl og salgs-
Gå Til: