mirandarius
Antall Innlegg : 25 Registration date : 31.08.2008
| Tema: hvor har du fått din jack russel fra? Tor Okt 09, 2008 3:35 pm | |
| hei alle sammen hvor har du kjøpt/fått din jack russel fra? og er du fornøyd med alt? | |
|
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Re: hvor har du fått din jack russel fra? Tor Okt 09, 2008 4:04 pm | |
| Kennel Luce de Luna - er min lille Theo fra. Veldig fornøyd med alt. Stamtavle, vaksiner, markurer osv var som det skulle. God oppfølgning har vi også fått. | |
|
Vanilla Mod
Antall Innlegg : 56 Bosted : Østfold Navn på hund : Vanilla Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: hvor har du fått din jack russel fra? Tor Okt 09, 2008 8:17 pm | |
| Vanilla fikk vi kjøpt fra ett eldre par som bor i Alta, de hadde to jacker en gutt og en tispe, Så egentlig var hele(2) kullet til vanilla en ulykke. En ulykke jeg er glad for i allefall Har ikke hatt så mye kontakt med paret i ettertid. Men alt gikk som vi avtale fra starten av | |
|
McMurron
Antall Innlegg : 195 Age : 51 Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales NKK, SKK eller Ureg? : Skk Registration date : 22.08.2008
| Tema: Re: hvor har du fått din jack russel fra? Fre Okt 10, 2008 3:13 pm | |
| The crafty Clan i Sverige, en meget bra kennel som jeg har mye kontakt med og er i et fruktbart venninneforhold med eieren av kennelen...Vi har aldri hatt noe tull der og det blir det aldri heller... | |
|
Veronika
Antall Innlegg : 27 Age : 42 Bosted : Rudshøgda Navn på hund : Kiara, Maud og en halv Ella :D Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: hvor har du fått din jack russel fra? Fre Okt 10, 2008 10:15 pm | |
| Kiara kommer fra Vestby.. Ikke fornøyd i det hele tatt. Greit nok at de var reg og vaksinert etc. Men det er ikke mulig å få tak i oppdretter... Maud kommer fra Kinapak i Finland. Men jeg kjøpte henne fra Norge. Og har ikke angret et sekund. Har et kjempe forhold til dem jeg kjøpte henne av og har fått mye hjelp og råd. Ella kommer jo fra meg selv, så der visste jeg hva jeg fikk.. | |
|
Linda Kristin
Antall Innlegg : 40 Age : 44 Bosted : Askim Navn på hund : Cesar NKK, SKK eller Ureg? : Ureg Registration date : 09.10.2008
| Tema: Re: hvor har du fått din jack russel fra? Fre Okt 10, 2008 10:19 pm | |
| Cesar kommer fra Sverige, men er ureg., men han vil gjerne leke med dere forde..hihi | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: hvor har du fått din jack russel fra? | |
| |
|