Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Forsikring Fre Okt 10, 2008 12:04 am | |
| Hvilken forsikring bruker du på hunden-e? Noen erfaringer med selskapet? Og hva betaler du? jeg har forsikring i agria, har heldigvis ikke fått bruk for det enda, håper jeg slipper det også... jeg syns jeg husker at jeg betaler 1200kr i året for den forsikringen. | |
|
Luce de Luna
Antall Innlegg : 120 Age : 50 Bosted : Nittedal Navn på hund : I hundres Titti/Bini og Lille Lotta/Roxy NKK, SKK eller Ureg? : Nkk Registration date : 30.08.2008
| Tema: Re: Forsikring Fre Okt 10, 2008 9:45 am | |
| Jeg bruker Agria på hest , hund og katter, er veldig fornøyd med de. De dekker tom alternativt å det gjør ikke andre selskaper. Jeg betaler vel det samme som deg Malin, men noe mere på avelsdyra | |
|
Beate
Antall Innlegg : 15 Bosted : Oslo Navn på hund : Nicko og Aro NKK, SKK eller Ureg? : Ureg og NKK Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Forsikring Fre Okt 10, 2008 11:29 am | |
| Bruker agria og betaler ca 4200 i året for mine 2. Har ikke fått bruk for de enda, så vet ikke hvordan selskapet er i henhold til det. Men tror ikke de er så vanskelige. | |
|
McMurron
Antall Innlegg : 195 Age : 51 Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales NKK, SKK eller Ureg? : Skk Registration date : 22.08.2008
| Tema: Re: Forsikring Fre Okt 10, 2008 2:33 pm | |
| jeg har via oppdretteren og har ikke fått behov for det. Har det der pga pris og oppdrettere har bedre pris enn oss vanlige dødelige... Betaler 380 nkr i året... | |
|