| Finns det fler... | |
|
+6herkulesoglinn litjfossen Cecilie Veronika Malin prettyways 10 posters |
Av | Innlegg |
---|
prettyways
Antall Innlegg : 9 Bosted : Arvika/sverige Registration date : 24.08.2008
| Tema: Finns det fler... Søn Aug 24, 2008 5:16 pm | |
| Finns det fler uppfödare en mej här på forumet? gdgfhgf | |
|
| |
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Søn Aug 24, 2008 5:23 pm | |
| ååå jeg har så lyst til det. Når jeg får meg ett eget sted å bo, skal jeg kjøpe meg en tispe/tik og håpe på at henne kan brukes i avl. det må jo være så fantastiskt å sånne små hundebabyer i huset. hvordan er det å ha sånne små valper i hus? har du hatt mange kull? Dette syns jeg er så spennende | |
|
| |
Veronika
Antall Innlegg : 27 Age : 42 Bosted : Rudshøgda Navn på hund : Kiara, Maud og en halv Ella :D Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Søn Aug 24, 2008 5:24 pm | |
| Jeg er oppdretter i liten skala. Skal ha kull på begge tispene mine nå i år håper jeg. | |
|
| |
Cecilie
Antall Innlegg : 43 Bosted : Vestfold Navn på hund : Lillie Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Søn Aug 24, 2008 5:30 pm | |
| jeg syns også det virker utrolig spennende. for min egen del hadde det nok blitt litt for mye ansvar. Men jeg bare elsker å se på sånne små underverker | |
|
| |
prettyways
| Tema: Re: Finns det fler... Søn Aug 24, 2008 5:42 pm | |
| - ~*Malin*~ skrev:
- ååå jeg har så lyst til det. Når jeg får meg ett eget sted å bo, skal jeg kjøpe meg en tispe/tik og håpe på at henne kan brukes i avl. det må jo være så fantastiskt å sånne små hundebabyer i huset.
hvordan er det å ha sånne små valper i hus? har du hatt mange kull? Dette syns jeg er så spennende jag tror att det var du som tipsade mig om den här sidan i min gästbok? Det var trevligt att hitta hit, tack så mycke! jag har tidigare i livet fött upp collie Och ja det är fantasiskt men det är oxå mycke jobb gdgfhgf //Mia | |
|
| |
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Søn Aug 24, 2008 6:40 pm | |
| - prettyways skrev:
jag tror att det var du som tipsade mig om den här sidan i min gästbok? Det var trevligt att hitta hit, tack så mycke!
Det var nok meg ja må reklamere litt for siden da vettu bra du er fornøyd | |
|
| |
litjfossen
Antall Innlegg : 51 Age : 35 Bosted : Trondheim Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : HUMOR??? Registration date : 17.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Søn Aug 24, 2008 7:44 pm | |
| - ~*Malin*~ skrev:
- ååå jeg har så lyst til det. Når jeg får meg ett eget sted å bo, skal jeg kjøpe meg en tispe/tik og håpe på at henne kan brukes i avl. det må jo være så fantastiskt å sånne små hundebabyer i huset.
hvordan er det å ha sånne små valper i hus? har du hatt mange kull? Dette syns jeg er så spennende jeg har lst til å ha tispe å, men theo skal få bli gammler:) men jg har navnet kart. Thea:) Theo og Thea | |
|
| |
herkulesoglinn
Antall Innlegg : 31 Navn på hund : Herkules Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Søn Aug 24, 2008 11:01 pm | |
| ja, det må være flott å kunne være med på å "skape" liv på den måten | |
|
| |
McMurron
Antall Innlegg : 195 Age : 51 Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales NKK, SKK eller Ureg? : Skk Registration date : 22.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Man Aug 25, 2008 9:23 am | |
| ja men det spørs om det avles på ureg. eller reg. Jrt? Jeg synes at de som avler på ureg. jrt burde heller kjøpe seg registrerte hunder. Det finns da nok "blandingshunder" i verden? | |
|
| |
prettyways
| Tema: Re: Finns det fler... Man Aug 25, 2008 3:55 pm | |
| Glömde att tala om att min kennel PrettyWays är registrerad och godkänd av svenka kennel klubben=SKK | |
|
| |
Veronika
Antall Innlegg : 27 Age : 42 Bosted : Rudshøgda Navn på hund : Kiara, Maud og en halv Ella :D Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Man Aug 25, 2008 10:56 pm | |
| Har godkjent kennelnavn jeg også gitt. Kiara Almighty. | |
|
| |
Lotta
Antall Innlegg : 3 Navn på hund : Lotta NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 22.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Man Aug 25, 2008 11:35 pm | |
| Jeg er også oppdretter (i liten skala). | |
|
| |
McMurron
Antall Innlegg : 195 Age : 51 Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales NKK, SKK eller Ureg? : Skk Registration date : 22.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Tir Aug 26, 2008 6:17 pm | |
| Det er bra at det avles på reg jrt | |
|
| |
Little Bloopers
Antall Innlegg : 1 Registration date : 26.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Tir Aug 26, 2008 10:16 pm | |
| Jeg föder også opp Jack Russell, og er bosatt i Sverige gdgfhgf Har kennelnavn Little Bloopers. | |
|
| |
Malin Admin
| Tema: Re: Finns det fler... Tir Aug 26, 2008 10:21 pm | |
| Det var vist ganske så populært her inne det gitt | |
|
| |
litjfossen
Antall Innlegg : 51 Age : 35 Bosted : Trondheim Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : HUMOR??? Registration date : 17.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Tir Aug 26, 2008 11:44 pm | |
| - Little Bloopers skrev:
- Jeg föder også opp Jack Russell, og er bosatt i Sverige
Har kennelnavn Little Bloopers. faren til theo hete littel bloopers buddy blue:) så artig at vi trefftes inn på her | |
|
| |
Luce de Luna
Antall Innlegg : 120 Age : 50 Bosted : Nittedal Navn på hund : I hundres Titti/Bini og Lille Lotta/Roxy NKK, SKK eller Ureg? : Nkk Registration date : 30.08.2008
| Tema: Re: Finns det fler... Tir Sep 02, 2008 5:34 pm | |
| Jeg er også oppdretter, Luce de Luna. Hjemmesiden vår kan sees på www.lucedeluna.com . Vi har 2 tisper hjemme og en ute på for. Vi skal ha valper igjen til neste år... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Finns det fler... | |
| |
|
| |
| Finns det fler... | |
|