tinybirna
Antall Innlegg : 27 Age : 54 Bosted : Fåglefors/Sverige Navn på hund : Sirocco Registration date : 26.08.2008
| Tema: Hur går det för era Russlar att möta adra hundar Tir Aug 26, 2008 10:45 am | |
| När din hund är kopplad och möter en annan kopplad hund? | |
|
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Re: Hur går det för era Russlar att möta adra hundar Tir Aug 26, 2008 5:10 pm | |
| Det kommer veldig ann på. Hvis jeg lar han hilse, blir han super glad. og begynner å småbjeffeog løper på. Det kommer også litt an på hva slags hundet er. Noen hunder viser han null interesse for. hvis jeg ikke vil at han skal hilse på hunden. Holder jeg han fokusert på noe annet, så han ikke bryr seg om eller legger merke til den andre hunden. Men han er bare venlig mot andre hunder. Finnes ikke agresiv | |
|
Cecilie
Antall Innlegg : 43 Bosted : Vestfold Navn på hund : Lillie Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Hur går det för era Russlar att möta adra hundar Tir Aug 26, 2008 5:36 pm | |
| Null problem. Vi Hilser aldri på andre hunder når vi går i bånd. | |
|
McMurron
Antall Innlegg : 195 Age : 51 Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales NKK, SKK eller Ureg? : Skk Registration date : 22.08.2008
| Tema: Re: Hur går det för era Russlar att möta adra hundar Tir Aug 26, 2008 6:15 pm | |
| det har aldri vært noe problem og jeg ser heller ikke at det blir et problem! Fatter ikke at noen kan ha problemer med dette. | |
|
herkulesoglinn
Antall Innlegg : 31 Navn på hund : Herkules Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Hur går det för era Russlar att möta adra hundar Tir Aug 26, 2008 6:20 pm | |
| - McMurron skrev:
- det har aldri vært noe problem og jeg ser heller ikke at det blir et problem! Fatter ikke at noen kan ha problemer med dette.
Du vet, det er ikke alle som er like fantastiske med hunder som deg! Og det er ikke det minste rart hvis noen har problemer med dette. Det gjør de ikke til mindre verdige hundeeiere for det. Det er bare ikke ALLE som vet hvordan de skal takle det. Jeg kjenner flere hunder som tar helt av når de møter andre hunder. Og det er verken noe galt med hunden eller eiern for det!!!! | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Hur går det för era Russlar att möta adra hundar | |
| |
|