| hvor lenge er din hund alene hjemme? | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
mirandarius
Antall Innlegg : 25 Registration date : 31.08.2008
| Tema: hvor lenge er din hund alene hjemme? Man Okt 06, 2008 6:52 pm | |
| hei jeg lurte på hvor lenge din jack er alene hjemme hver dag? å har du den i bur eller går den løst i hele huset eller noe annet? å trener du noe med den før du går slik at den blir sliten/trøtt? | |
|
| |
Beate
Antall Innlegg : 15 Bosted : Oslo Navn på hund : Nicko og Aro NKK, SKK eller Ureg? : Ureg og NKK Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme? Man Okt 06, 2008 9:02 pm | |
| Mine er hjemme i 8 timer (en arb.dag). Han ene går løs, mens han andre er på kjøkkenet med en grind foran. Men hender han sniker seg ut fordet. Jeg går en tur på ca. 20 - 30 min på morningen. | |
|
| |
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme? Man Okt 06, 2008 9:18 pm | |
| 5-8timer, Han er ikke i bur, Han er enten i stuen eller på soverommet. Jeg bruker ikke å aktivisere han så veldig før jeg drar noe sted, Jeg vil jo ikke forlate han aleine i huset når aktivitetsnivået er på topp. Og det tar litt tid før han roer seg etter lange turer. Så det er bare en iten luftetur på morgningen- Også en langt tur når jeg kommer hjem fra jobb | |
|
| |
carolina
Antall Innlegg : 19 Bosted : lørenskog Navn på hund : Karma NKK, SKK eller Ureg? : nkk Registration date : 22.09.2008
| Tema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme? Man Okt 06, 2008 9:23 pm | |
| jeg pleier å gå en lang tur med henne å slite henne litt ut med mye lek sånn at hun er klar for senga, da merker hun ikke at jeg drar og sover helt tils jeg er tilbake... men det er snakk om maks 4timer , da begynner pipinga men den gir seg etterhvert.... | |
|
| |
McMurron
Antall Innlegg : 195 Age : 51 Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales NKK, SKK eller Ureg? : Skk Registration date : 22.08.2008
| Tema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme? Tir Okt 07, 2008 5:19 am | |
| ALDRI hjemme alene, da jeg er hjemmeværende pensjonist pga bilulykker...
Tar henne med meg, hvis jeg skal noen plasser og hun ligger godt i bilen mens jeg er på butikken, eller annet. | |
|
| |
B'Glowing
Antall Innlegg : 2 Age : 37 Bosted : Tromsø Navn på hund : Trilobitt NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 16.02.2009
| Tema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme? Man Feb 16, 2009 8:15 pm | |
| Min Parson er alene hjemme 6-9timer de dagene vi begge er på jobb (ca 1-3) dager i uken. Har jeg tidligvakt får han bare en kort lufting etter frokost så vi slipper å få uhell inne, men har jeg seinvakt tar vi en lengre tur før jobb. Han går løs i leiligheten og det har fungert veldig fint. Finner han alltid sovende på vesken min eller andre personlige ting når jeg kommer hjem. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme? | |
| |
|
| |
| hvor lenge er din hund alene hjemme? | |
|