Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


© 2009
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn
Logg Inn
Brukernavn:
Passord:
Logg meg på automatisk hver gang: 
:: Jeg har glemt passordet
Latest topics
» Drugs Affect The Coomunity
Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTor Aug 04, 2011 8:26 am by Gjest

» Information About The Medicine Man
Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 4:15 am by Gjest

» Internal Medication Pump
Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTor Jul 28, 2011 11:53 pm by Gjest

» Valpeshow i Trondheim 11. april 2010
Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTir Feb 23, 2010 12:53 pm by Janne

» Registert eller uregistrert jrt?
Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTir Feb 09, 2010 10:43 pm by Janne

» NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes
Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 2:06 pm by Janne

www.HundeSnakk.com
Hundesnakk
Mai 2024
ManTirOnsTorFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar

 

 Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Luce de Luna

Luce de Luna


Female Antall Innlegg : 120
Age : 49
Bosted : Nittedal
Navn på hund : I hundres Titti/Bini og Lille Lotta/Roxy
NKK, SKK eller Ureg? : Nkk
Registration date : 30.08.2008

Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Empty
PosteTema: Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??   Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTor Sep 18, 2008 12:10 am

Jeg har syklet til stallen et par ganger nå, (sensasjon) . Jeg har trent mye ro tidligere og heller ikke jekket opp jakt instinktet deres. Da jeg vil ha en mest mulig rolig Jack uten masse masse jakt instinkter, da det kan skape en del problemer. Når vi har hatt mye fart å stopper sykkelen å skal feks kneppe på båndet. Ja da er hun jaggu gira ja. Da er jaktinstinktet avfyrt som en bombe gjeip . Ikke vanskelig å gire opp nei... Noen som kjenner seg igjen???
Til Toppen Go down
http://www.lucedeluna.com
McMurron

McMurron


Female Antall Innlegg : 195
Age : 50
Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus
Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales
NKK, SKK eller Ureg? : Skk
Registration date : 22.08.2008

Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Empty
PosteTema: Re: Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??   Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTor Sep 18, 2008 12:27 am

Jeg er så heldig at jeg kan ikke skle pga skader, men det er en annen sak.
Jeg går heller på åkern og kaster åkertuster langt pokker i vold og DA EKSPLODERER hun i fart og bevegelse. Er ikke mye bein i bakken da, nei. Men de har bare godt av å eksplodere innimellom, slik at det blir holdt i hevd...
Kjenner meg absolutt igjen der ja Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? 327126
Til Toppen Go down
Luce de Luna

Luce de Luna


Female Antall Innlegg : 120
Age : 49
Bosted : Nittedal
Navn på hund : I hundres Titti/Bini og Lille Lotta/Roxy
NKK, SKK eller Ureg? : Nkk
Registration date : 30.08.2008

Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Empty
PosteTema: Re: Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??   Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTor Sep 18, 2008 8:39 am

Ja sant det.... Det er tydelig at hun syntes det er drit kult da Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? 659106
Til Toppen Go down
http://www.lucedeluna.com
Veronika

Veronika


Female Antall Innlegg : 27
Age : 41
Bosted : Rudshøgda
Navn på hund : Kiara, Maud og en halv Ella :D
Registration date : 09.08.2008

Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Empty
PosteTema: Re: Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??   Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTor Sep 18, 2008 10:12 am

Vi sykkler egentlig veldig mye, men jeg har dem alltid i bånd, og jeg sykkler aldri raskere enn at de kan holde et ganske raskt trav. (da strekker de også steget sitt.) Men vi har da masse morsome turer også, hvor det er full pinne og lek.
Til Toppen Go down
http://www.kiaraalmighty.com
Luce de Luna

Luce de Luna


Female Antall Innlegg : 120
Age : 49
Bosted : Nittedal
Navn på hund : I hundres Titti/Bini og Lille Lotta/Roxy
NKK, SKK eller Ureg? : Nkk
Registration date : 30.08.2008

Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Empty
PosteTema: Re: Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??   Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeTor Sep 18, 2008 10:55 am

Veronika skrev:
Vi sykkler egentlig veldig mye, men jeg har dem alltid i bånd, og jeg sykkler aldri raskere enn at de kan holde et ganske raskt trav. (da strekker de også steget sitt.) Men vi har da masse morsome turer også, hvor det er full pinne og lek.

Ja det er jo i trav musklaturen kommer også. Jeg pleier kun å ha de i bånd der det er fare for biler jeg da, men for treningens skyld er nok ikke det dumt for å få senket tempoet litt Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? 965420
Til Toppen Go down
http://www.lucedeluna.com
tinybirna

tinybirna


Female Antall Innlegg : 27
Age : 54
Bosted : Fåglefors/Sverige
Navn på hund : Sirocco
Registration date : 26.08.2008

Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Empty
PosteTema: Re: Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??   Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeFre Okt 03, 2008 10:12 am

Hej använder ni en så springer eller något liknande när ni cyklar http://www.hundliv.se/productcart/pc/viewPrd.asp?idproduct=449&IDCategory=16

Än har jag inte cyklat med min, men jag vill jätte gärna. Tror det skulle vara kanon för honom att få springa/trava och bli av med energi. Jag kan inte ha min lös för han sticker på allt som rör sig.
Til Toppen Go down
http://birnasdjur.blogspot.com/
Luce de Luna

Luce de Luna


Female Antall Innlegg : 120
Age : 49
Bosted : Nittedal
Navn på hund : I hundres Titti/Bini og Lille Lotta/Roxy
NKK, SKK eller Ureg? : Nkk
Registration date : 30.08.2008

Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Empty
PosteTema: Re: Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??   Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitimeFre Okt 03, 2008 4:19 pm

Hei:o)
Jeg har ikke brukt springer, men det er nok ingen dum ide det smil Jeg har de i bånd bare på veien å da holder jeg bare båndet i hånden. De har nok godt av å trave litt også for å bygge muskulatur,men blir det for mye fart blir min i allefall veldig speeda i hodet Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? 718453 Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? 718698
Til Toppen Go down
http://www.lucedeluna.com
Sponsored content





Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Empty
PosteTema: Re: Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??   Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur?? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Noen som har tatt med sin jack R på sykkeltur??
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Luce de Lunas Chac "Theo"
» Hallo? Er det noen her?
» jack russel i stallen

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Jack/parson Russell :: Hundeprat-
Gå Til: