Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


© 2009
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn
Logg Inn
Brukernavn:
Passord:
Logg meg på automatisk hver gang: 
:: Jeg har glemt passordet
Latest topics
» Drugs Affect The Coomunity
hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeTor Aug 04, 2011 8:26 am by Gjest

» Information About The Medicine Man
hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 4:15 am by Gjest

» Internal Medication Pump
hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeTor Jul 28, 2011 11:53 pm by Gjest

» Valpeshow i Trondheim 11. april 2010
hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeTir Feb 23, 2010 12:53 pm by Janne

» Registert eller uregistrert jrt?
hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeTir Feb 09, 2010 10:43 pm by Janne

» NKK reg. Jack Russell Terrier valper ventes
hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 2:06 pm by Janne

www.HundeSnakk.com
Hundesnakk
Mai 2024
ManTirOnsTorFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar

 

 hvor lenge er din hund alene hjemme?

Go down 
+2
Beate
mirandarius
6 posters
AvInnlegg
mirandarius

mirandarius


Antall Innlegg : 25
Registration date : 31.08.2008

hvor lenge er din hund alene hjemme? Empty
PosteTema: hvor lenge er din hund alene hjemme?   hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 6:52 pm

hei hvor lenge er din hund alene hjemme? 599255
jeg lurte på hvor lenge din jack er alene hjemme hver dag? å har du den i bur eller går den løst i hele huset eller noe annet? å trener du noe med den før du går slik at den blir sliten/trøtt?
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/lille_benny
Beate

Beate


Female Antall Innlegg : 15
Bosted : Oslo
Navn på hund : Nicko og Aro
NKK, SKK eller Ureg? : Ureg og NKK
Registration date : 09.08.2008

hvor lenge er din hund alene hjemme? Empty
PosteTema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme?   hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 9:02 pm

Mine er hjemme i 8 timer (en arb.dag).

Han ene går løs, mens han andre er på kjøkkenet med en grind foran. Men hender han sniker seg ut fordet. smiil

Jeg går en tur på ca. 20 - 30 min på morningen.
Til Toppen Go down
http://www.nickoaro.com
Malin
Admin
Admin
Malin


Female Antall Innlegg : 263
Bosted : Moss
Navn på hund : Theo
NKK, SKK eller Ureg? : NKK
Registration date : 08.08.2008

hvor lenge er din hund alene hjemme? Empty
PosteTema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme?   hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 9:18 pm

5-8timer,
Han er ikke i bur, Han er enten i stuen eller på soverommet.
Jeg bruker ikke å aktivisere han så veldig før jeg drar noe sted, Jeg vil jo ikke forlate han aleine i huset når aktivitetsnivået er på topp. Og det tar litt tid før han roer seg etter lange turer. Så det er bare en iten luftetur på morgningen- Også en langt tur når jeg kommer hjem fra jobb smiil
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/theogutten
carolina

carolina


Female Antall Innlegg : 19
Bosted : lørenskog
Navn på hund : Karma
NKK, SKK eller Ureg? : nkk
Registration date : 22.09.2008

hvor lenge er din hund alene hjemme? Empty
PosteTema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme?   hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 9:23 pm

jeg pleier å gå en lang tur med henne å slite henne litt ut med mye lek sånn at hun er klar for senga, da merker hun ikke at jeg drar og sover helt tils jeg er tilbake... men det er snakk om maks 4timer , da begynner pipinga men den gir seg etterhvert....
Til Toppen Go down
McMurron

McMurron


Female Antall Innlegg : 195
Age : 50
Bosted : Skogbygda, Nes i Akershus
Navn på hund : Minni - Speedy Gonsales
NKK, SKK eller Ureg? : Skk
Registration date : 22.08.2008

hvor lenge er din hund alene hjemme? Empty
PosteTema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme?   hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeTir Okt 07, 2008 5:19 am

ALDRI hjemme alene, da jeg er hjemmeværende pensjonist pga bilulykker...

Tar henne med meg, hvis jeg skal noen plasser og hun ligger godt i bilen mens jeg er på butikken, eller annet.
Til Toppen Go down
B'Glowing

B'Glowing


Female Antall Innlegg : 2
Age : 37
Bosted : Tromsø
Navn på hund : Trilobitt
NKK, SKK eller Ureg? : NKK
Registration date : 16.02.2009

hvor lenge er din hund alene hjemme? Empty
PosteTema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme?   hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 8:15 pm

Min Parson er alene hjemme 6-9timer de dagene vi begge er på jobb (ca 1-3) dager i uken. Har jeg tidligvakt får han bare en kort lufting etter frokost så vi slipper å få uhell inne, men har jeg seinvakt tar vi en lengre tur før jobb.
Han går løs i leiligheten og det har fungert veldig fint. Finner han alltid sovende på vesken min eller andre personlige ting når jeg kommer hjem.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/tiiting
Sponsored content





hvor lenge er din hund alene hjemme? Empty
PosteTema: Re: hvor lenge er din hund alene hjemme?   hvor lenge er din hund alene hjemme? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
hvor lenge er din hund alene hjemme?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hva er sant om din hund?
» Min hund Tyson
» Dino min gamle hund

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Jack/parson Russell :: Hundeprat-
Gå Til: