| Hvor ofte bader du din hund? | |
|
|
|
Av | Innlegg |
---|
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Hvor ofte bader du din hund? Tir Aug 12, 2008 3:25 pm | |
| Skriv gjerne hva du stemte i feltet under jeg vasker kun når det virkelig trengs. og jeg føler att vann ikke vil vaske bort all skitten. siden Theo er veldig glad i å bade i søle
Sist endret av Malin den Tir Aug 12, 2008 3:39 pm, endret 1 gang | |
|
| |
herkulesoglinn
Antall Innlegg : 31 Navn på hund : Herkules Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Hvor ofte bader du din hund? Tir Aug 12, 2008 3:35 pm | |
| så morsomt med avsteming jeg abder Herkules opp til 10 ganger i året. Men jeg bader han ikke hvis jeg ikke føler at det trengs. Også blir det mere på vintern. For han bader i vannet på sommern... | |
|
| |
Mathea
Antall Innlegg : 51 Bosted : Lillehammer Navn på hund : Irma Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Hvor ofte bader du din hund? Tir Aug 12, 2008 4:17 pm | |
| Irma klarer på mystiskvis klare å rulle seg i tisset sitt eller noe rart, hun lukter alltid kjempe ekkelt. Så blir dusjing annen hver dag omtrent. I går gikk hun i betong som ikke var tørt og rett i dusjen Hvis en hund skal på utstilling (har ikke stilt irma enda) børstes den, dusjes og børstes igjen. | |
|
| |
Malin Admin
Antall Innlegg : 263 Bosted : Moss Navn på hund : Theo NKK, SKK eller Ureg? : NKK Registration date : 08.08.2008
| Tema: Re: Hvor ofte bader du din hund? Tir Aug 12, 2008 4:25 pm | |
| - Mathea skrev:
- Irma klarer på mystiskvis klare å rulle seg i tisset sitt eller noe rart, hun lukter alltid kjempe ekkelt. Så blir dusjing annen hver dag omtrent. I går gikk hun i betong som ikke var tørt og rett i dusjen. Hvis en hund skal på utstilling (har ikke stilt irma enda) børstes den, dusjes og børstes igjen.
åja gud, jeg husker Theo også luktet fryktelig urin før når han var litt mindre... hehe men det gikk over så det finnes håp ;) hehe
Sist endret av Malin den Ons Aug 13, 2008 7:41 pm, endret 1 gang | |
|
| |
JAck
Antall Innlegg : 23 Bosted : trondheim Navn på hund : Jack Registration date : 11.08.2008
| Tema: Re: Hvor ofte bader du din hund? Tir Aug 12, 2008 11:42 pm | |
| 1-2 ganger i måneden. fordi det trengs ca 1-2 ganger | |
|
| |
Veronika
Antall Innlegg : 27 Age : 42 Bosted : Rudshøgda Navn på hund : Kiara, Maud og en halv Ella :D Registration date : 09.08.2008
| Tema: Re: Hvor ofte bader du din hund? Ons Aug 13, 2008 4:44 pm | |
| Mine blir kun badet når det virkelig trengs.. De er for det meste møkkete.. Før utstilling får de seg en omgang med børsten, de blir ikke badet da pelsen blir så fluffy.. Hele sommeren bader de masse i Mjøsa, og vinteren er det ikke sååå sølete.. Så det er sjeldent mine hunder får seg såpe vask. | |
|
| |
Aussie
Antall Innlegg : 59 Age : 46 Bosted : Brårud Navn på hund : Aussie og Amigo NKK, SKK eller Ureg? : NKK og SKK Registration date : 11.08.2008
| Tema: Re: Hvor ofte bader du din hund? Tor Aug 14, 2008 6:58 pm | |
| Jeg vasker Aussie med såpe minst en uke før en utstilling, ellers kun skylling med rent vann etter behov. Nå på sommeren har han badet en del. Han har også kost seg rett som det er i søla og gravd i jorda, så har det vært virkelig ille bare skyller jeg han i dusjen uten såpe. | |
|
| |
Bolla Gjest
| Tema: Re: Hvor ofte bader du din hund? Lør Aug 30, 2008 8:22 pm | |
| jeg bader min hund med shamoo kanskje 1 gang i året. det er hvertfall så sjeldent. Men noen ganger greier henne å rulle seg i de rareste ting. En gang så hadde hun rullet seg på en bikube og var full av honning så da ble det hvertfall shampoo |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hvor ofte bader du din hund? | |
| |
|
| |
| Hvor ofte bader du din hund? | |
|